Back in town! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Laura Walker - WaarBenJij.nu Back in town! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Laura Walker - WaarBenJij.nu

Back in town!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Februari 2009 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hello my friends!

Even een berichtje vanuit het zonnige zuiden. Wat heerlijk om weer thuis te zijn! Heb een lange reis achter de rug. Ik vloog over Egypte en had daar een tussenstop van ongeveer 5 uur. Dat was ook echt lang genoeg want ik had mijn boek en tijdschrift uit en op Cairo international kun je niets te lezen kopen.. Toen ik in Johannesburg aankwam en moest inchecken voor mijn volgende vlucht naar PE, kreeg ik te horen dat ik 16 kilo te veel aan bagage had. Na een eindeloze discussie heb ik uiteindelijk maar voor 3 extra kilo's hoeven te betalen. Scheelt toch weer! Tim stond op het vliegveld in PE, heerlijk om elkaar dan weer te zien! Thuis aangekomen bleek zelfs de dvdspeler die ik uit NL had meegenomen het nog te doen! Ik had ergens verwacht dat deze door al het gegooi met koffers het niet zou redden. Toch goed dus, dat ik 'm heb meegenomen! Gisteren heb ik de hele morgen nodig gehad om bij te komen van de reis. Daarna heb ik toch nog het nodige weten te doen en s'avonds hadden we een braai in de good old Zoo, het huis waar Tim en ik een tijd hebben gewoond. Uncle John had op de farm een lammetje gevonden dat door de moeder was achtergelaten. Hij heeft het mee naar huis genomen om ervoor te zorgen. Gisteravond heb ik het de fles mogen geven en dat was erg leuk om te doen!
Mijn tijd in Nederland was eigenlijk te kort. Vond het ontzettend fijn om (bijna) iedereen weer even te hebben gezien! Het vrijgezellenfeest dat door Erin was georganiseerd was natuurlijk echt het toppunt! Ik vond het, nogmaals, echt fantastisch! Mis jullie nu alweer, maar gelukkig zie ik de meesten van jullie weer in Maart! Tot dan, can't wait!!

Heel veel liefs van Laura, Xxx

  • 20 Februari 2009 - 09:53

    Erin:

    wij vonden het ook fantastisch dat jij er was. en dat je zo genoot van jouw dag. je bent een lieverd. en reken maar dat je mij ziet in maart. tot dan!
    dikke knufkus

  • 21 Februari 2009 - 10:23

    Marjo:

    Dikke prima, die dvd-speler!! En de rest van je spullen zie je in maart!
    Kijk met een grote glimlach terug op vorige week!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

Verhuizen!

01 Juni 2009

Paradise on earth

28 April 2009

Hoogtijdagen

04 Maart 2009

Adres

20 Februari 2009

Back in town!
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 20017

Voorgaande reizen:

20 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: